piatok 29. mája 2015

Knižné prírastky | Máj

Share it Please
Keďže sa nezadržateľne blíži koniec mája, povedala som si, že prišiel čas na... Mesačné prírastky do knižnice. Tento mesiac som si kúpila/dostala/objednala viac kníh ako som bola schopná prečítať - moje májové skóre je 8 kníh, z toho:

1 recenzný výtlačok
4 knihy z knižného bazáru
2 kúpené knihy
1 darovaná kniha


Recenzný výtlačok - Čitateľ z vlaku o 6:27 (internetové kníhkupectvo PreŠkoly)


4 knihy z knižného bazáru + jedno CD - Charles Dickens: Pochmúrny dom, Thomas Hardy: Tess d' Uberville, Raňajky u Tiffanyho: Truman Capote, Khaled Hosseini: Majster šarkanov, CD: Simon & Garfunkel

2 kúpené knihy - Ernest Hemmingway: Starec a more, Claire North: The first fifteen lives of Harry August

1 darovaná kniha - Lucy Montgomeryová: Anna z Avonlea

Koľko kníh ste za tento mesiac nazbierali vy? Odporučíte mi nejakú?

6 komentárov:

  1. Krásné přírůstky, Starce a moře bych si také ráda přečetla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekné prírastky. Ja by som ti odporučila Horrorstör a Malazskú knihu padlých ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za odporúčania, určite sa na to pozriem ^^ 

      Odstrániť
  3. Knihy vyzerajú sľubne, príjemné čítanie :)

    OdpovedaťOdstrániť

Followers

Share my post on facebook!

Follow The Author