streda 16. septembra 2015

7 quotes I.

Share it Please
,,Sometimes I think my head is so big because it is so full of dreams." 
-John Merrick

,,Another secret of the universe: Sometimes pain is like a storm that comes out of nowhere. The clearest summer could end up in a downpour, could end up in a lighting and thunder."
-Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe

,,Dreams have ways of turning into nightmares."
-The Night Circus

,,He talked about he ocean between people. And how the whole point of everything is to find a shore worth swimming to."
-Simon VS the Homo Sapiens Agenda

,,It's not enought to be friendly. You have to be a friend."
-Wonder

,,I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
-Sarah Williams

,,You might be poor, your shoes might be broken, but your mind is a palace."
-Frank McCourt


Aký je Váš obľúbený citát? V ktorom jazyku upredňostňujete citáty - slovenskom/českom alebo anglickom?

 

12 komentárov:

  1. Váu, všetky sú krásne,musím si ich zapísať :)
    Môj je tento - Práve tomu, kto dokáže milovať celým srdcom, nie je láska dopriata.
    Som na ňom nejako tak zasadnutá no :D
    Pekný článok, teším sa na ďalšiu časť ^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ^^
      Ten je tiež pekný. A niekde som ho už videla, ale neviem si spomenúť kde :DD

      Odstrániť
  2. Takých je strašne veľa, ale všetky , ktoré si napísala ty, sú krásne :)
    Medzi moje naj patrí : "Svätí sú ľudia, ktorí narúšajú zabehnutú logiku sveta láskou. "
    "Best friends make the good times better and the hard times easier" "Jedna pozitívna vec, ti dá iný pohľad na všetko vôkol teba. Aj zo všedných či dokonca zlých vecí sa stanú ... dary, ktoré treba prijať"
    "Sometimes we don't see that the best thing that's ever happened to us is standing there right under our nose..."

    Angličtinu milujem, takže anglické prevládajú ale aj v slovenčine sa nájde pár takých, ktoré ma zaujali :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie sú fakt pekné, musím si ich aj ja zapísať :)

      Odstrániť
  3. Krásne citáty... pripomenula si mi, ako strašne si chcem prečítať Ari a Danteho. Neviem si pomôcť, ale anglicky mi citáty znejú lepšie. Moji obľúbenci sú:
    "My current situation is not my final destiantion"
    "You either die a hero, or you live long enough to see yourself become the villain."

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne tiež. O tvojich obľúbených citátoch som ešte nepočula, ale zaujali ma. Ten druhý je zvláštny, neviem sa rozhodnúť či súhlasím alebo nie :)

      Odstrániť
  4. Moje nejoblíbenější jsou tak nějak všechny od Terryho Pratchetta. No jo, stává se. :D Pár pro příklad:
    “It is said that your life flashes before your eyes just before you die. That is true, it's called Life.”
    “If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are. Style. That's what people remember.”
    “It's not worth doing something unless someone, somewhere, would much rather you weren't doing it.”
    “If you trust in yourself... and believe in your dreams... and follow your star... you'll still get beaten by people who spent their time working hard and learning things and weren't so lazy.”
    A nejdůležitější... "A man is not dead while his name is still spoken."

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jééj, krásne citáty. Terry Pratchett je pán dobrých citátov, i keď ich poznám fakt žalostne málo. Ale vďaka tebe som si doplnila zásobu :D

      Odstrániť
  5. Krásny článok :D Môj obľúbený je "Do more of what makes you happy" :D

    Pozývam ťa aj všetkých tvojich čitateľov na GIVEAWAY !!!!!!!!!!!!!
    POZOR!!!! Giveaway končí už v nedeľu 20.9 2015 !!!!!!!!!!
    Girl with pink nails - GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne citáty.
    Ja osobne uprednostňujem latinu, mám rada výroky rímskych cisárov, filozofov, historické citáty, atď...
    Páči sa mi napríklad “Aut inveniam viam aut faciam” od Hannibala. (Cestu si nájdem, alebo spravím.) Alebo “Nikdy nevyrušuj svojho nepriateľa keď sa dopúšťa chyby.” (Napoleon). Ale nepohrdnem ani anglickými a španielskymi.
    Z takých novších napríklad “They've promised that dreams can come true - but forgot to mention that nightmares are dreams, too.” (Oscar Wilde)
    “There are no heroes...in life, the monsters win.” (George Martin)
    “A single dream is more powerful than a thousand realities.” (Tolkien)
    Teším sa na ďalšiu časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, takými ani ja nepohrdnem. Vybrala si veľmi dobré, vďaka za inšpiráciu.
      Ďakujem ^^

      Odstrániť

Followers

Share my post on facebook!

Follow The Author