štvrtok 11. februára 2016

Harry Potter TAG

Share it Please
Po dlhej dobe sa konečne na mojom blogu objavuje článok, ktorý má v názve slovo TAG. Do tohto konkrétneho ma nominovala Anet, za čo jej ďakujem. Lebo... ÔSMA KNIHA HARRYHO POTTERA! *heavy breathing*


Obľúbená kniha
Všetky sú moje obľúbené, ale iba jedna? Asi tá, kde Ron pobozkal Hermionu, pani Weasleyová vynadala do očí Bellatrix Lestrangeovej a Harry letel dolu z veže vo Voldemortovej náruči. Čiže sedmička. I keď je to paradoxne pohrebisko mojich obľúbených postáv. Alebo žeby šestka? Neviem sa rozhodnúť... Ten pocit, keď ste ne prvej otázke TAGu a už teraz si neviete vybrať.

Obľúbený film
Ja nevieeeeem. Všetky boli super. Tento TAG je mučenie :( Asi teda sedmička druhá časť alebo štvorka.


Najmenej obľúbená kniha
Odpovedám rovnako ako Anet a Maťa, takže Tajomná komnata. Ono, bola super, ale medzi ostatnými potterovkami tak menej super.


Ktorá udalosť v knihe/filme ťa rozplakala?
Nikdy som naozaj že neplakala, ale namále som mala pri týchto scénach:
1. Keď som posledný krát obrátila stránky Darov smrti. Tá predstava, že už si nikdy neprečítam nič nové z potterovského sveta, bola neznesiteľná. ALe MýliLA sOM sA! 
2. Sirius. 
3. Scéna na cintoríne v sedmičke, kde boli Harry s Hermionou pri hrobe Harryho rodičov. 
4. Flashbacky z minulosti Lily a Snapea.
...a tak ďalej, radšej už teraz skončím, lebo inak by som neskončila nikdy.

Obľúbená postava?
Len jedna? Tento TAG ma zničí. Ok, tak teda Ginny. A potom hneď Sirius, Harry, Hermiona, Ron, Tonksová, Neville. Zase, mohla by som vám sem napísať celý zoznam. Ale opäť to neurobím, aby som šetrila vaším časom, ktorý by ste minuli scrollovaním, aby ste preskočili toto nudné obkecávanie, ktoré nikoho nezaujíma.


Čo by bol tvoj Patronus? 
Ľahké. Líška. Líšky sú super a aj testy mi to povedali. Takže ak by okolo vás niekedy len tak prebehla hmlovitá svietiaca líška, tak to bude pravdepodobne môj patronus.


Ktorý z Darov smrti by si si vybrala? 
Kameň oživenia by mi bol nanič, s bazovým prútikom sú len problémy. Aj tak leží zlomený kdesi v priekope rokfortského hradu. Takže s radosťou a potešením neviditeľný plášť. Sledovala by som svojich známych, odpočúvala niektoré rozhovory a bola by som šampión v hre na schovávačku.


V ktorej fakulte by si bola? 
,,Gryffindor!" -Triediaci klobúk na Pottermore, keď som si deviaty krát robila test, aby som sa uistila, že ma aj deviaty krát zaradí do Chrabromilu.
...V Chrabromile, tam sa zídu
udatní a odvážni,
čo statočne s chrabrým srdcom
uskutočnia dávne sny.


Ak by si mohla stretnúť jedného z hercov, kto by to bol? 
Emmu Watson alebo Bonnie Wright alebo Ruperta Grinta. To by som sa asi od šťastia rozliala do malej mláčky s chrabromilským šálom a náhrdelníkom Darov smrti.
 

Hrala si nejakú z video hier?
Áno, na Vianoce 2013 som dostala dve posledné časti na Wii Nintendo. Potom som celý zvyšok dňa videla pred očami čierne šmuhy, ako keď príliš dlho pozeráte na jeden bod bez žmurkania.


Ak by si bola v metlobalovom tíme, na ktorej pozícii by si bola? 
Pravdepodobne stíhač. Mám na to predpoklady a bavilo by ma to, neskutočne. A ak by náhodou prišiel niekto, komu v krvi koluje krv Harryho a Ginny, asi by som sa musela uspokojiť s pozíciou triafača. Nuž, lepšie ako nič.


Bola si spokojná s koncom? 
Áno. Myslím si, že Jo urobila, čo musela, a bolo to správne. Ale guess what, EštE NIe Je KOnieC!!!


Koľko pre teba Harry znamená? 
Nedávno som na Goodreads videla jednu knihu, ktorej názov to dostatočne vystihuje: Everything, Everything.

Označovať nebudem nikoho, ak chcete, tento TAG vyplňte. Mali by sme podobné odpovede? Čo vravíte na vydanie ôsmej knihy - Cursed Child? 

1 komentár:

  1. Keď som dočítala posledný diel Harryho Pottera tak som sa hrozne rozrevala a mala som trošku traumu z toho, že moje dectvo je preč a nevedela som, ako mám ďalej žiť. Som veľmi rada, že môžem teraz s radosťou povedať... My childhood is back Bitch !!! Mne osobne sa nič lepšie stať nemohlo a som hrozne hrozne nadšená, že to Jo takto urobila. Len to čakanie na preklad ma zabije. Ach jaj, aspoň mám motiváciu nezomrieť :D.

    OdpovedaťOdstrániť

Followers

Share my post on facebook!

Follow The Author