štvrtok 1. januára 2015

Harry Potter feels? (+photoshoot)

Share it Please

15 komentárov:

  1. Milujem Harryho Pottera... :3 ja som videla film už pred jedenástkou tak som stále dúfala že mi príde list... :D knihy som si prečítala až v 12tich... :)) super článok ...

    www.allmoblogg.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Harry Potter je můj život! :)) .. Jediné, co mě trochu mrzí, že hodně lidí bere Nebelvír a Zmijozel jako prioritní koleje a zapomíná na Havraspár a Mrzimor. Přitom třeba Luna (Lenka) a Cho, což jsou podle mě dost výrazné postavy, patřily do Havraspáru. Abych řekla pravdu, tak Havrspár je kolej, do které patřím i já. :) .. No a dopis? Pokud po něm tužíš, můžeš ho mít - http://photofunia.com/effects/hogwarts_letter :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já ho taky zbožňuju:3 Skoro všichni, které znám už ho přečetli když byli malí. Jen já ne:( Tak jsem se do toho vrhla teď. Jsem ráda, že jsem tak udělala, protože přečíst Harryho to je nesmírný zážitek ^-^ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. neviem posúdiť, nikdy som Harryho nečítala ani nevidela :D
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taky zbožňuji Pottera, ke všemu chodím na hogwarts.cz (jestli chceš, zkus to a napiš, v druhé půlce ledna bude registrace), tak jsem už dvakrát byla na týdenním sraze - úžasný pocit "kouzlit" v parku a pozorovat ty nechápavé mudly. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ano... Po tom co jsem poprvé viděla Harryho tak jsem pak nějakou dobu vážně doufala, že mi v jedenácti přijde dopis :) Dáváš sem i fotku knížky Bajky Barda Beedleho. Nechceš na ni udělat recenzi nebo tak něco?? Už delší dobu plánuji, že si ji koupím :)
    http://style-et-vie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, plánovala som robiť na ňu recenziu :) V najbližšej dobe dám na blog. A knihu si určite kúp, alebo požičaj. Bolo zaujímavé čítať rozprávky pre malých čarodejníkov :)

      Odstrániť
  7. Krásné fotky i článek, jinak já se musím přiznat, že jsem harryho nečetla ale mám celou sérii na čtečce s tím, že si ho jednou přečtu :-) Na dvou filmech jsem byla dokonce i v kině :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. HP je jednoducho srdcovka. Som knihomoľ a veľa kníh ma chytilo za srdce, ale neviem, či ma nejaká séria dokáže nadchnúť tak, ako práve Harry Potter. Nikdy naň nedám dopustiť :-P

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Máš krásnou hůlku, mimochodem! :3

    Já musím přiznat, že poslední tři knížky ani nemám doma. Pořád jsou dost drahé a s internátem se vždycky najde něco, co člověk potřebuje víc. Ale zbožňuju je a mám Lexikon (skvělá věc na fan fikce) a hlavně Pottermore! RPG na tohle téma jsem, bohužel, nikdy nestíhala, ale pořád doufám, že jednou to půjde a já se jako správný zmijozel pořádně naučím kouzlit. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Úžasné :)
    Viem ťa pochopiť, som na tom rovnako, ibaže som závislá na Piesni ľadu a ohňa :3

    OdpovedaťOdstrániť

Followers

Share my post on facebook!

Follow The Author