štvrtok 29. januára 2015

Zima?

Share it Please
Z názvu ste si mohli odvodiť, že pochádza z textu pesničky (odkaz). Mám ju celkom rada a názov pre tento článok mi príde celkom aktuálny. 
V tomto článku sa budem venovať fotkám, ktoré som nafotila nedávno - hneď ako napadol sneh som využila príležitosť, vzala foťák a išla fotiť. Stálo ma to dve modriny na kolene a špinavé rifle.
Teraz už nebudem zdržovať zbytočnými kecmi, užite si fotky, dúfam že za to stoja :)

...Pretože fotky o mobil sú cool.

Ďakujem :)

16 komentárov:

  1. Jeeee, veľmi pekné fotky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ed Sheeran je úžasnej a miluju jeho písničky.Nejvíc mě uklidní a je skvěleja tahle je pěkná moc se mi líbí jinak ty fotky jsou krásné úžasnej blog affs?:O :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. http://mycrazydiary.blog.cz s láskou mí

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem ^^
    ...som fakt blbá keď neviem, čo je affs? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie fotky sú naozaj dokonalé :) A tá o mobil je zaujímavá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem :) To bol iba taký 'pokus' :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Áááá, je mi z toho zima, jdu si udělat čajík :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne fotky... tá prvá je úžasná
    www.allmoblogg.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hrozně moc se mi líbí ta fotka s tím mobilem! :)
    Předpokládám dobře, že máš zrcadlovku? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tretia od konca - minimalizmus. Podarený.

    OdpovedaťOdstrániť

Followers

Share my post on facebook!

Follow The Author