piatok 31. júla 2015

Harry Potter Photoshoot / w. Anet

Share it Please
Všetko najlepšie Jo Rowlingovej (50) a Harrymu (35)! Práve pri tejto príležitosti mám - máme - pre vás spolu s Anet (Reading Books With Love) prekvapenie. Tematický Harry Potter photoshoot!
Včera sme sa prvý krát stretli a ani neviem, čo k tomu napísať. Bolo to skvelé stretnúť človeka s ktorým sa poznáte celkom dlho ale pritom sa... nepoznáte.
Spočiatku to bolo také opatrné a rozpačité, ale tento problém za nás vyriešil môj statív a samospúšť na foťáku. Lamentovali sme nad tým, ako ho rozložiť, a neskôr aj ako tam namontovať foťák. Dokonca som musela neúspešne googliť ako sa nastavuje na mojom foťáku samospúšť... Hanbím sa za seba.
Tento môj trápny moment s pomocou prútika a kníh z Potterovských štúdii v Leavensdene nejako uvoľnili našu konverzáciu a potom to už šlo voľne. Super sme sa zabavili pri vymýšľaní niektorých póz a moje obavy, že si nebudeme rozumieť sa rozplynuli. Anet bola strašne milá.
Tak a teraz k fotkám.


Áno. Vážne som si v ruksaku doniesla kladivo.




I solemnly swear I am up to no good.


Fazuľky každej chuti.

Expecto patronum!


Druhú časť fotiek môžete nájsť v článku u Anet. Som strašne nadšená z tohto nášho photoshootu a stretnutia, a teším sa na ďalšie! Toto určite nie je posledná vec, čo od náš môžete čakať. A ešte niečo... Mischief managed.

6 komentárov:

Followers

Share my post on facebook!

Follow The Author