pondelok 20. júla 2015

Vyhodnotenie Giveaway!

Share it Please
Konečne som sa vrátila z dovolenky a prvá vec, na čo myslím je vyhodnotenie giveaway. Áno, ja viem že som napísala 17., ale akosi sa nám tá dovolenka predĺžila. Bolo super, čoskoro vydám aj článok. Čo už, hlavné je, že som tu a píšem tento článok a zbytočne zdržujem, pretože všetci chcete vedieť kto vyhral a tento text pravdepodobne nikto nečíta, lebo preskočil rovno na otázky a keď zistí, že nevyhral práve on tak rovno zaviera okno môjho blogu.
Nuž, tak teda poďme na to. Ak sa ešte pamätáte, súťažilo sa o dve knihy: Kam zmizla Aljaška od Johna Greena a Piata vlna od Ricka Yanceyho.

Knihu Kam zmizla Aljaška vyhráva: 

 

Knihu Piata vlna vyhráva:


Obom výhercom gratulujem! Poslala som emaily a ak nedostanem odpoveď do troch dní, bude sa losovať znova. Tak zatiaľ!

6 komentárov:

  1. Gratulujem výhercom. :) A teším sa na článok o dovolenke. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem pekne ešte raz, veľmi sa teším :) A páči sa mi nový design blogu :) Kde si bola na dovolenke?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, môžeš to povedať Anet (http://readingbookswithlove467.blogspot.sk/), ona ho robila. Bola som v Chorvátsku, presnejšie sa to "mesto" volá Pirovac. :)

      Odstrániť
  3. Gratulujem výhercom
    Som zvedavá na článok o dovolenke :)

    OdpovedaťOdstrániť

Followers

Share my post on facebook!

Follow The Author