sobota 4. júla 2015

Prvá blogová giveaway!

Share it Please
Ahoj! Konečne som sa odhodlala usporiadať súťaž. Bude sa súťažiť o dve knihy: Piata vlna a Kam zmizla Aljaška a ešte k tomu malé prekvapenie. Rozhodla som sa do súťaže zaradiť knihu Kam zmizla Aljaška nie len pretože je veľmi obľúbená, ale aj preto, že som sa nedávno dozvedela, že sa chystá film. John Green na Twitteri napísal meno režisérky, ktoré som už zabudla.
Ale späť s súťaži. K tomu, aby ste sa zapojili, potrebujete vyplniť jeden formulár a odpovedať na pár otázok. Rozhodla som sa, že výhercu budem vyberať systémom ako v Hrách o život: vložím tam každého meno toľkokrát, koľko má bonusových vstupov a potom ich náhodne vyberiem. Dúfam, že sa vás zapojí čo najviac!
Súťaž je aj pre slovákov aj čechov, takže žiadne limity! A trvá od dnes 4.7. do 17.7. Veľa šťastia!





6 komentárov:

  1. Skvelá súťaž a skvelé ceny. Musím sa priznať, že žiadnu knihu som z týchto dvoch ešte nečítala a každú mám v pláne. Skutočne neviem, ktorú si mám vybrať :D (Znovu si idem asi prečítať recenzie :D)
    PS: Krásny blog. NEch sa ti darí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, aj tebe nech sa darí ^^ Držím ti palce :)

      Odstrániť
  2. Skvelé, že si usporiadala Giveaway, len škoda, že obe tieto knižky už mám. Takže sa ani nezapájam a nechám priestor a šance iným :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak hádam nabudúce vyberiem niečo, čo si ani ty nečítala. Lebo toto rozhodne nie je posledná Giveaway! :D

      Odstrániť
  3. Jéj! Hned se jdu zapojit, jsou to krásné knížky! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Followers

Share my post on facebook!

Follow The Author